Hoe geef je jouw werknemers een ergonomisch thuiskantoor?

Hoe geef je jouw werknemers een ergonomisch thuiskantoor?

MyBI is het kosteloze online platform waarbij Buro International een gepersonaliseerd webshop opzet voor jou.

Zo wordt een specifiek assortiment van ergonomische meubelen samengesteld, waaruit de medewerker kan kiezen en bestellen. Medewerkers genieten van voordelige tarieven (corporate schaalvoordelen), terwijl de werkgever ontzorgd wordt van administratief en logistiek werk.

Gebruik nu jouw MyBI-webshop om jouw medewerkers toegang te geven tot professionele kantoormeubelen. Zo kunnen ze op jouw gepersonaliseerde webshop bureaustoelen en bureautafels kopen aan voordelige tarieven.
Leer via deze link meer over jouw gepersonaliseerde MyBI-webshop. 

 

Vraag hier jouw gratis demo

Hoe gaat dit in zijn werk?


STAP 1 

In overleg met de organisatie stelt Buro International een assortiment samen van professionele, home office meubelen


STAP 2 

De thuiswerker bestelt ergonomische meubelen met een leuke online shopping ervaring


STAP 3 

De producten worden met track & trace geleverd. Installatie en gebruik wordt na levering duidelijk uitgelegd.


STAP 4

De werkgever wordt ontzorgd, maar krijgt de mogelijkheid tot uitgebreide rapportage.

In samenwerking met jouw sociaal secretariaat

Wist je dat onlangs een circulaire werd gepubliceerd rond het aanbieden van ergonomisch home office meubilair? Contacteer zeker jouw sociaal secretariaat om jouw gewenste bedrijfssituatie met de recent vastgelegde fiscale omgeving af te toetsen.

Buro International biedt namelijk zijn gepersonaliseerde webshops aan in samenwerking met de meeste bekende sociale secretariaten. Dit om enerzijds de organisatie volledig te ontzorgen en anderzijds de thuiswerkers te helpen zo voordelig mogelijk hun home office te bemeubelen.

Kontaktformular

Füllen Sie das folgende Formular aus.

Sobald wir diese erhalten haben, werden wir Sie weiter kontaktieren..